שרת התרבות החרדית – מירי רגב • דעה / יוסף אברמסון

יוסף אברמסון 6 Comment on שרת התרבות החרדית – מירי רגב • דעה / יוסף אברמסון
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עכשיו זה רשמי. לציבור החרדי יש שרת תרבות! כן, כן. שרת תרבות שדואגת ואכפת לה שהציבור החרדי על כל גווניו, ייהנה מאירועי תרבות פנאי וספורט.

רגע לפני שאתם מרימים גבה בתמיהה ומנסים להבין ממתי שס או יהדות התורה לוקחים את משרד התרבות ועוד ממנים לתפקיד אשה… אז זהו, שלא. קוראים לה הגב' מירי רגב והיא שרה בממשלת ישראל מטעם תנועת הליכוד.

מיד עם כניסתה למשרד התרבות והספורט, הודיעה השרה רגב שבכוונתה לדאוג לכווווולם ובכלל זה גם למגזר החרדי, שבמשך השנים קופח וקיבל, אם בכלל, פירורי תקציב ושאריות. בהזדמנויות שונות ובכללן גם בראיונות ברדיו קול חי, אמרה השרה, כי הנחתה את הצוות המקצועי במשרדה לבדוק איך וכיצד ניתן להשתלב בפעילויות ואירועי התרבות במגזר.

הראשון שזיהה את שינוי הכיוון והמגמה החדשה, היה ראש העיר אלעד ישראל פרוש. כשזה שמע שמשרד התרבות הקצה תקציבים נכבדים לפעילויות החופש הגדול, התקשר לשרה, הציג את עצמו וביקש שמשרד התרבות ישתתף במימון פעילות קיץ שמתקיימת בעיר אלעד.

השרה רגב שמעה את הבקשה והשיבה עוד באותה שיחה: "קיבלת. אשמח להעביר תקציב שהציבור החרדי יוכל ליהנות ממנו".

בתוך זמן קצר אושר תקציב נכבד מאוד וראש עיריית אלעד שהוכיח שוב את היכולות שלו והאכפתיות מהתושבים, מיהר לכנס את הצוות המקצועי ובישר: משדרגים משמעותית את האירועים שתוכננו!

במשך השבוע האחרון של 'בין הזמנים' התקיימו פעילויות רבות ומגוונות ועשרות אלפים מאלעד ומחוצה לה השתתפו ונהנו. פעילות מוגברת לכל המשפחה התקיימה במהלך יום חמישי – משמונה בבוקר נהנו עשרות אלפים ממרתון של הצגות, מופעים, לונה פארק חינם ועוד.

הדובדבן שבקצפת היה ללא ספק, מופע קומזיץ ייחודי מסוגו שטרם נעשה לציבור החרדי. המופע שהתחיל בחצות הלילה והסתיים בארבע לפנות בוקר, התקיים באמפי-פארק העירוני בהשתתפות אלפי בני ישיבות, אברכים ועמך ישראל, חסידים וליטאים, ספרדים ואשכנזים, שישבו זה לצד בדיבוק חברים, שרו ורקדו לצלילי תזמורתו של רובי בנט, יחד עם מוטי שטיינמץ, פיני אינהורן ומקהלת מלכות.

המשתתפים היו "באורות גבוהים". האווירה הייתה מחשמלת, כשהמופע כולו מועבר בשידור חי ברדיו קול חי ועשרות אלפים נותרו ערים, בישלו לשבת או סתם כך האזינו ונהנו, התרגשו ושמחו.

ואת כל זה מימנה שרת התרבות החרדית, מירי רגב. על כך מגיע לה ברכת יישר כח ותודה ענקית בשם כולם. תודה מיוחדת לבולדוזר של אלעד ישראל פרוש, שמוכיח לכולם, שכשרוצים מאוד, השמים הם הגבול והכל אפשרי.

לנו נותר לקוות שזו הייתה רק יריית פתיחה של השרה ושהציבור החרדי ימשיך ליהנות ולקבל את מה שמגיע לו ונמנע ממנו במשך השנים. אם לשפוט לפי ההצהרות והמעשים הראשונים, אנחנו עוד ניהנה בעז"ה רבות בכהונת השרה רגב.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    כול הכבוד; אבל בא נזכור שהם רק שליחים

  2. 5

    שאפו לרגב. אך חבל שכשדרעי וגפני וליצמן וכן שאר החכי"ם החרדים דואגים לחילונים, אזי התשקורת החילונית לא מבשֹרת על הח"כ החילוני מבית יהדו"ת / ש"ס.
    כפי שאתם מדווחים על החכי"ת החרדית מירי רגב. ובכלל, למה צריכים להיות חרדים בשביל לא לקפח את החרדים? מה אנו לא חלק מאוכלוסיית המדינה?
    למה כל דבר כזה הוא חידוש? הגיע הזמן לומר די, ולהפוך את העשיה למען האזרחים החרדים לדבר פשוט ומתבקש.

  3. 4

    ואפילו בכתבה מחמיאה, חלילה שתראו את תמונתה של (ה)אישה…

    תצתקדמו כבר ל2015 חברים (וחברות), יש לכם אתר אינטרנט….

  4. 3

    אולי הגיע הזמן להציל את הקולנוע החרדי. מזה 5 שנים לא יוצאים סרטים.! אף אחד לא מוציא סרטים.! (למעט ניצוצות של קדושה.) אין תקציבים כל תקציבי התרבות לא מגיעים לחרדים הגיע הזמן לשנות את זה.! הנוער שפעם היה רואה גרובייס היום רואה סדרות חילוניות חייבים לשנות את המצב להביא תקציבים לסרטים ולהציל להציל את עולם הסרטים החרדיים.!!!!!!!!!!!

  5. 2

    כמה ליקוקים, ..בתאבון למי שקונה כתבות מכורות

  6. 1

    למס' 4 חלילה לעשות סרטים "חרדיים" מי שרואה סרטים לא שמורים גם שיהיה סרטים חרדיים הוא ימשיך לראות את הסרטים האחרים, וגם אלה שלא רואים סרטים אם יהיו סרטים חרדיים אז הם כן יראו ואז הרסנו את החינוך של ילדי ישראל. מי שמקולקל שההורים שלו ידאגו לו. המחשב לא בשביל סרטים נקודה. המחשב בשביל עבודה. וכל אבא ואמא תדע להגביל את ילדיו בצפיה של סרטים ולא להפוך אותם למדומיינים. תחשוב טוב קובי שלי.
    שבוע טוב.